Danh mục
19_DSC8924.jpg

Cơ hội nghề nghiệp

Có thể bạn là người chúng tôi đang tìm kiếm

Vị trí: Quản lý vận tải

Quản lý vận tải

Tóm tắt công viêc:

  • Quản lý việc xuất/ nhập khẩu cho toàn khu vực Miền Trung
  • Theo dõi việc hoàn thuế VAT cho công ty;
  • Chuẩn bị hồ sơ xuất khẩu và theo dõi kế hoạch làm việc với Cảng;
  • Theo dõi và chuẩn bị công tác thanh toán liên quan đến Logistic.
  • Quản lý việc giao hàng từ Huế cho các tổng đại lý Miền Trung và Miền Nam;
  • Giao POSM cho sales và kết nối với FG để chịu chi phí thấp nhất;
  • Liên hệ với tổng đại lý khi thiếu xe tải giao hàng trong ngày;
  • Theo dõi và kiểm tra định vị GPS hàng ngày;
  • Điều phối số km dựa trên định vị GPS;
  • Thương thảo với đơn vị vận tải và nhà phân phối để giảm số km;
  • Chốt Km cuối cùng để thanh toán;
  • Kiểm tra việc thực thi công việc của đơn vị vận tải/ tài xế hàng ngày/ hàng tuần. Kiểm soát và quản lý việc vận chuyển từ Huế đi Hà Nội và Hồ Chí Minh (bao gồm từ nhà cung cấp);
  • Kiểm tra bảng báo giá và đệ trình xin phê duyệt bảng giá cuối cùng;
    Làm hợp đồng và theo dõi ETD/ ETA theo

...

Đọc thêm tại link dưới đây:

Position: Finance Supervisor

Finance Supervisor

Job summary:

  • Assist Finance Manager in periodical/ad-hoc financial reporting and financial analysis;
  • Understand and control budget in assigned areas
  • Participate in finance related projects of the Company to contribute and lead implementation on finance related projects
  • Assist Finance Manager in developing, implementing and monitoring control framework focusing on Accounting & Finance include but not limited to the followings:
    • Prepare regular and ad-hoc report to Management and Regional function on control framework over financial reporting
    • Review current policies & procedures and developing new policies and procedures over internal control system focusing on Accounting & Finance to ensure consistency and compliance with regulations and Group internal policies
    • Facilitate accounting, finance and other related functions to implement new policies, procedures and internal control process
    • Conduct internal control testing on monthly/quarterly/yearly basis to ensure that internal control policies and procedures are effectively implemented

Read more in link below:

Vị trí: Đại diện bán hàng

Đại diện bán hàng

Tóm tắt công việc:

  • Thực hiện kế hoạch bán hàng theo tuyến hàng tuần của khu vực mình quản lý
  • Chịu trách nhiệm hoàn thành các chỉ tiêu KPI hàng tháng.
  • Báo cáo và chịu sự quản lý, giám sát của giám đốc Bán hàng Khu vực (ASM).
  • Hỗ trợ nhà phân phối, các điểm tiêu thụ, quản lý công nợ .
  • Phối hợp với bộ phận Marketing, thực hiện tốt kế hoạch xúc tiến bán hàng, chương trình khuyến mại đạt hiệu quả đề ra.

Đọc thêm tại link dưới đây:

Vị trí: Market Execution Executive

Market Execution Executive

Địa điểm làm việc

Working location: Hanoi, Thua Thien Hue

Tóm tắt công việc

Job summary

Market Audit

  • Conduct frequent market visits to check FIT implementation and sales compliance towards sales policies, sales rules and principles.
  • Ensure sales newcomers be inducted by line managers and assigned persons
  • Check POSM and trade promotion deployed at outlets.

·         Collect market information about products, services, prices, promotion and other related activities from other players.

  • Engage in market survey where requested.

Market Analysis

·         Do reports after marketing visit and audit.

 

Capabilities development

·         Assist Line Manager to develop and cascade best practice tools (BPTs) for sales.

·         Work cross functionally with Trade Marketing, MOFT Team, Sales Training Team to develop guidelines and communication of our store Impact Areas, and drive store execution (FIT Program and others).

·         Join in working cross functionally to build sales toolkits for any launch of new products, sales & trade plans and ensure the effective implementation.

·         Join in training BPTs to sales team and BA of GT & MOFT

Other tasks as assigned by Line Manager.

Tìm hiểu thêm về vị trí này ở link sau:

Vị trí: Field Sales Trainer

Field Sales Trainer

Địa điểm làm việc

Working location: Hanoi

Tóm tắt công việc

Job summary:

The Field Sales Trainer is responsible for ensuring all sales professionals have thorough knowledge of the product, can effectively use closing skills, overcome objections, and use consultative selling techniques  to maximize sales professionals effectiveness by determining and solving training needs.

The duties of the Field Sales Trainer are to plan, conduct, coordinate and implement a comprehensive training program for the sales staff. The training components will be geared toward new hires, existing sales staffs and sales professionals, BA team who seek one-on-one assistance. Main tasks of Field Sales Trainer:

  • Execute of all sales training programs 
  • Determine training needs/applications by join field work with Sales team, meetings
  • Develop training materials as assigned
  • Ensure the quality of training materials
  • Develop learning and development methodology and programs that ensure sustainable development outside the classroom
  • Provide training administration for courses

Consult with business partners on sales performance issues and the implications for training and development, informing the Sales training manager of immediate needs/requests

Tìm hiểu thêm về vị trí ở link sau: